12 Ιουλ 2008

Σημειώσεις

Σημείωση πρώτη :
Είμαι
δυστυχισμένος !
Όταν οι ώρες μου ακροβατούν
στο νήμα της δημιουργίας,
οι μέρες κυλάνε κενές.

Σημείωση δεύτερη :
Φοβάμαι !
Όταν τα όνειρά μου φανερώνονται
μόνο στο φως της αυγής,
το σκοτάδι πολλαπλασιάζεται.

Σημείωση τρίτη :
Υπάρχω !
Όταν η αναπνοή μου κλέβει
το οξυγόνο του κόσμου,
άθελά μου σφυρηλατώ το μέλλον.

Σημείωση τέταρτη :
Ελπίζω !
Όταν τα σύννεφά μου σκεπάζουν
τη λάμψη των αστεριών, εκείνα
δεν μπορούν παρά μόνο να υπόσχονται.

Σημείωση πέμπτη :
Αγαπώ !
Όταν η ψυχή μου έπαψε
να χωρίζεται σε ημισφαίρια,
φωτίστηκε αενάως.

Σημείωση έκτη :
Είμαι ευτυχισμένος !
Όταν δεν το νιώθω,
χρησιμοποιώ απλά
την "εις άτοπον απαγωγή".

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Σημείωση έβδομη :
Να παω να δω τους τους πρωταθλητές Celtics εντός έδρας, αυτό είναι ποίηση!!!!!!!!

Ανώνυμος είπε...

Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα:
μπαίνεις και δεν ξέρεις αν θα βγεις.
Πόσοι δεν έφαγαν τα νιάτα τους –
μοιραίες βουτιές, θανατερές καταδύσεις,
γράμπες, πηγάδια, βράχια αθέατα,
ρουφήχτρες, καρχαρίες, μέδουσες.
Αλίμονο αν κόψουμε τα μπάνια
Μόνο και μόνο γιατί πνίγηκαν πεντέξι.

'Τον Αύγουστο που μου χρωστάς'


Τον Aύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες
σ' απόσταση αναπνοής και μ' έχασες
κι αυτό το καλοκαίρι χαραμίστηκε
φθινόπωρο κι η αγάπη μας βυθίστηκε

Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
πιο νωρίς ήρθ' ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
πώς χωρίσαμε με τόση ευκολία
φθινόπωρο θα πει μελαγχολία


Τον Aύγουστο που μου χρωστάς, τον ξέχασες
τις θέσεις ποu κρατήσαμε τις πέταξες
δυο ξένα χέρια τώρα πια σε δέχονται
και τα αισθήματα μοu επιστρέφονται

Τ' αυγουστιάτικο φεγγάρι δεν το βρήκαμε
πιο νωρίς ήρθ' ο Σεπτέμβρης και χαθήκαμε
πως χωρίσαμε με τόση ευκολία
φθινόπωρο θα πει μελαγχολία
ταιριάζει

Αλίμονο αν προδώσουμε τη θάλασσα
Γιατί έχει τρόπους να μας καταπίνει.
Η θάλασσα είναι σαν τον έρωτα:
χίλιοι τη χαίρονται – ένας την πληρώνει