19 Φεβ 2008

Τέσσερεις εποχές

Μικρός, όταν χιόνιζε
έτρεχα στο παράθυρο
κι αναζητούσα στον ουρανό
τον μάγο,
που μεταμόρφωνε τον κόσμο
τόσο απλά.
Κι αν σήμερα γνωρίζω
πως οι εποχές αποτελούν
τη φυσική ροή της γης
ψάχνω παντού να βρω
τον μάγο
που αλλάζει έτσι απλά
τις ψυχές των ανθρώπων.

Καλοκαίρι
Τα μάτια μου σ' ερωτεύτηκαν.
Η ψυχή μου απλά απουσίαζε.

Φθινόπωρο
Τα μάτια μου σε κέρδισαν.
Η ψυχή μου φυλλορροούσε.

Χειμώνας
Τα μάτια μου σε ντρέπονταν.
Η ψυχή μου καλυμμένη από χιόνι.

Άνοιξη
Τα μάτια μου δακρύζουν γιατί λείπεις.
Η ψυχή μου άνθισε κι ένιωσε έρωτας τι σημαίνει.

2 σχόλια:

psarog είπε...

Για πρόβλεψε και το επόμενο καλοκαίρι... Τι θα επιλέξει ο μάγος?

Ανώνυμος είπε...

'Αστα psarog, το καλοκαίρι ο μάγος επέλεξε Σκόπελο, 11 και 2 αλλαγές. Υπόψιν στις 6/8 φιλικό με την Αλόννησο!!!!!!