9 Ιαν 2008

Βουρκωμένες αναμνήσεις....

....συνάντησαν τους ειρμούς μου
στο δρόμο της μελαγχολίας.
Δάκρυα∙
πότε καυτά, πότε παγωμένα
ακολουθώντας
τους σφυγμούς των συναισθημάτων
συρρίκνωσαν την ψυχή μου.
Αγάπησα∙
κι αυτό με ταξιδεύει,
με οδηγεί κοντά σου
κι ας μην υπάρχεις.
Κάτω από το φως του αυγερινού
σκαρφάλωσα στα μυστικά του ουρανού
για να κλείσω τις πληγές μου
(να αλλάξω την τροχιά των αστεριών)
Αντίκρισα τις ευχές μου
καταρρακωμένες από τα ανελέητα
χτυπήματά σου.
Σιχάθηκα τον εαυτό μου.
Ένιωσα την ανάσα μου μηδαμινή
μπροστά στην οργή του ανέμου.
Ανέβηκα στο πιο ψηλό βουνό
θυμήθηκα το χαμόγελό σου
και........

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

"τα ανελέητα χτυπήματά σου" είναι λίγο...δεν ξέρω ...κάπως...
κατά τα άλλα, καλό.Περασμένα ,ξεχασμένα...Ήσουν απ΄τους τυχερούς της ζωής που έζησαν την αγάπη κι απ΄τις δύο όψεις της...πάρτο κι έτσι...άλωστε πώς θα έγραφες poemius γι΄αυτά .Αν δεν ήταν βιωματικά δεν θα΄χαν την ίδια αξία...
Τί τυχεροί που είμαστε τελικά όλοι, έ; psarog τί έχεις να πεις γι΄αυτό;

psarog είπε...

Σίγουρα είναι τυχερός όποιος έχει ζήσει και τα δυο. Σε οποιαδήποτε άλλη περίπτωση είναι "μισός"

Ανώνυμος είπε...

"Anevika sto pio psilo bouno thimithika to xamogelo sou kai.... pidiksa" gioupi. Pros anakoufisi olon ton thaumaston sou.
Alla ti leo esei tha grapseis alla tosa euxarista poiemata gia na perigrapseis tin empeiria, opote to allazoume.
"Anevika sto pio psilo bouno thimithika to xamogelo sou kai.... se pira tilefono", ama mporeis grapse tora kati!!!