15 Ιαν 2008

Εμπόριο αξιοπρέπειας

Μα ασφαλώς!
Εσένα δε σε υπολόγισε
κανείς τους
σ' εκείνη τη συνάντηση.
"Θα αλλάξουμε τον κόσμο"
συμφώνησαν.
"Θα διώξουμε τη φτώχεια,
τον πόνο, την αδικία,
το κακό."
"Θα διώξουμε, θα διώξουμε..."
Και να' σαι σήμερα εδώ∙
στέκεσαι απέναντί μου
καρτερικά,
υποτιμητικά,
απλώς επειδή δε σκέφτηκαν
οι άθλιοι σοφοί
πως διώχνοντάς τα όλα,
θα φεύγανε τελικά κι οι
άνθρωποι
γυρεύοντάς τα κάπου αλλού
(άθελά τους, ίσως)
για να αποδείξουν εν τέλει
στους "σοφούς"
ότι αρκούσε μόνο
να κρατήσουν... κάτι.
Κάτι που διώχθηκε
ανάμεσα στα άλλα
σαν άχρηστο.

2 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

ΥΠΑΡΧΕΙ ΘΕΜΑ
Μιας και μιλάς για εμπόριο και αξιοπρέπεια σου παραθέτω τα παρακάτω :
Αμφισβητήθηκε η γνησιότητα των ποιημάτων σου πρόσφατα, από αξιόπιστη πηγή (η οποία δεν έχει μπει ποτέ, αλλά της μετέφεραν προφορικώς-τηλεφωνικώς ποιήματα και σχολιά μας, όπως μας είπε) και μάλιστα δημοσίως (5 άτομα), αυτολεξή ειπώθηκε :
"...μόνο καλό στην ποίηση δεν κάνει αυτό το blog, την υποβαθμίζει...όσοι σχολιάζουμε κανουμε χαβαλέ..."
"...και που ξέρετε εσείς αν τα ποιήματα του poemiu είναι δικά του και δεν τα έχει αντιγράψει.."
Παρακάλω poemie πάρε θέση δημοσίως, το κοινό σου θέλει απαντήσεις. Δεν θέλουμε να μας πληγώσεις, γιατί αν γίνει αυτό, μετά θα γράφουμε ποιήματα σαν τα δικά σου ή σαν τα "δικά σου".

poemius είπε...

Δεν ξέρω για ποιο λόγο, Λέτο, φέρνεις στην επιφάνεια ένα ανύπαρκτο θέμα. Μήπως θες και εσύ σαν τον Τριανταφυλλόπουλο να μου χρεώσεις κάτι που δεν έχω κάνει? Ε, λοιπόν σου λέω όχι κατηγορηματικά. Δεν είμαι κομιστής εγώ. Δικά μου είναι όλα. Δεν τα έκλεψα. Δεν φοβάμαι να ελεγχθεί το πόθεν έσχες!