1 Δεκ 2007

Έκφραση Δειλίας

Ψάχνω λέξεις
να σκορπίσω την εκκωφαντική σιωπή
να φωτίσω τις σκιές που με πνίγουν.
Γύρω μου
μάτια και ψυχές (ψυχές?!)
παίζουν μαζί μου κρυφτό.
Με χλευάζουν που προσπαθώ
να πείσω τον αετό να
λυπηθεί το πρόβατο
να δείξω στις όρνιθες
πως λύνονται οι εξισώσεις
να μάθω στο φίδι
πως να γλυκάνει το δηλητήριο
να διδάξω στην αλεπού
την εντιμότητα.
Με χλευάζουν και με περιγελούν.
Κι εγώ?
Κρύβω το πρόσωπό μου
και τρέχω!
Τρέχω με όλη τη δύναμή μου
-την ανύπαρκτη-
σα φοβισμένο νήπιο
που ορμάει στην αγκαλιά
της μητέρας
λες και τελειώνει εκεί ο κόσμος.
Θέλω να κρυφτώ
για πάντα
σε τούτη την άκρη
να χαθώ για πάντα
σε μια αγκαλιά
εγώ, ο θεός μου και οι πλανήτες μου.
Να πάω σε ένα σύμπαν μακρινό
Να μην ξαναδώ ποτέ μου θηρία....

3 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Δεν φοβάμαι να
εκτεθώ
Δεν φοβάμαι την αλήθεια
(αυτήν επιζητώ)
Δεν φοβάμαι να
αρχίσω πάλι απ' την αρχή.
Τρέμω τη στιγμή της
απόρριψης
και την πολική νύχτα
ώσπου να βρω το κουράγιο
και πάλι
από την αυγή...

Ανώνυμος είπε...

Και τα τρία αυτά(πρώτα)ποιήματα
συνοψίζουν ό,τι αισθάνομαι και ξέρω(ίσως όχι και τόσο καλά)πως είσαι.

Άν θες να μ'ακούσεις...
μην είσαι τόσο αντικειμενικός,
μην είσαι τόσο δίκαιος,
μην φοβάσαι να εκτέθεις
σ'αυτούς που σ'αγαπάνε.
Μείνε ειληκρινά γυμνός
μάθε να αγκαλιάζεις
μην φοβάσαι να τσαλακώσεις την εικόνα σου.
Εκεί βρίσκεται κρυμμένο
το μυστικό της ύπαρξής σου...

Ανώνυμος είπε...

Τυχερέ δε χρειάζεται να διδάξεις στα γαϊδούρια την υπομονή και στους ελέφαντες τεχνικές απομνημόνευσης, σε πρόλαβε η φύση. Μην ακούς το "πενάκι" δρα ανταγωνιστικά, πλάκα κάνω όλοι το ψωμάκι μας βγάζουμε.