8 Δεκ 2007

Χίλιες ημέρες

Πόσο θα ήθελα να σου έστελνα χίλια γράμματα
μέσα από την καρδιά μου
-ξέρεις γιατί?-
να έγραφα χίλια ποιήματα
για το πόσο σ' αγαπώ
να συνέθετα χίλιες μελωδίες
μόνο για σένα.....

Πόσο θα ήθελα να έβλεπα χίλια όνειρα
με τα δικά σου μάτια
-ξέρεις γιατί?-
να έκλεβα χίλια αστέρια
για να στολίσω τις νύχτες σου
να έχτιζα χίλια παλάτια
πριγκίπισσά μου να σ' έχω.....

Πόσο θα ήθελα να σου χάριζα χίλια φιλιά
μόνο για αυτή τη μέρα
-ξέρεις γιατί?-
να σου 'λεγα χίλια σ' αγαπώ
μέσα σε μια στιγμή
να σ' άγγιζα χίλιες φορές
το σώμα σου πάντα να νιώθω.....

Αλήθεια, ξέρεις γιατί?

4 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

Χείλια χείλια είναι μπουζούκια στη Λάρισα όπου γίνεται χαμός, να τους το στείλεις θα το κάνουν σλόγκαν.
Πριν μερικά χρόνια έστειλε κάποιος στο σπίτι το απόγευμα 100 μεγάλα κόκκινα τριαντάφυλλα στη γιορτή της αδερφής μου. Ήμουν μόνος μου και τα παρέλαβα έγω από τον ανθοπώλη με έπιασε πανικός. Τα μέτρησα εκατό φορές και ποτέ δε τα έβγαζα εκατό, ούτε εγώ, ούτε η αδελφή μου με τις φίλες της. Τελικά ήταν 99 και σκάει ο τύπος το βράδι με ένα λευκό τριανταφυλλό στο χέρι. Ε τελικά δεν πέτυχε τίποτα. Λίγα και κάλα, έχουμε μπουχτίσει από τις υπερβολές, ένα φιλάκι και ένα παλατάκι φτάνει για αρχή.

poemius είπε...

Λέτο μπερδεύεις διαφορετικές περιπτώσεις. Ο τύπος αυτός που λες έπρεπε να φέρει τα 100 τριαντάφυλλα όταν (και αν) θα είχε ζήσει με την αδερφή σου 100 ημέρες σχέσης. Τότε να είσαι σίγουρος ότι θα είχε μεγαλύτερη βαρύτητα η κίνησή του. Άλλο να ευχαριστείς εκατό φορές και άλλο να "παρακαλάς" 100 φορές.

Ανώνυμος είπε...

"Ξέρεις γιατί;"
Έχει σημασία γιατί η θέλει να κάνει κάποιος κατι για κάποιον;
Λαθος...
Θα αντιληφθούμε ποτε πως όταν κάνουμε κάτι για κάποιον λέμε ψέμματα; Το κάνουμε απλά για τον εαυτό μας...
Απλα... η ικανοποίηση μας έρχεται μέσω της ικανοποίησης αυτών που αγαπάμε.
Φαύλος κύκλος

poemius είπε...

ddragon, είναι γεγονός πως είμαστε όλοι μας πολύ εγωιστές για να αγαπήσουμε ολοκληρωτικά. Μερικές φορές όμως παραδίδεσαι αμαχητί στα χέρια της αγάπης. Και το νιώθεις μόνο όταν πέσεις ξανά από αυτά.