18 Δεκ 2007

Έλλειψη

Πένθιμα τριαντάφυλλα στολίζουν το δωμάτιό μου.
Μάταια προσπαθώ να αποδράσω.
Σφαλιστά παράθυρα
εμποδίζουν το σεληνόφως.
Λέξεις ρομφαίες
φυλακισμένες κοντά μου.
Άνεμοι θηρία γκρεμίζουν τα πάντα εκεί έξω
προσδιορίζοντας ό,τι αγαπώ
ό,τι πιστεύω.
Πόσο επιθυμώ να' ρθω με τα κύματα
ν' αγγίξω τα χέρια σου.
Το ποτάμι του τρόμου
ξέβρασε πτώματα παλιών εφιαλτών.
Με πλησιάζουν!
Στείλε μου μερικές αναμνήσεις
να υψώσω τείχη.
Δάκρυα απ' τις νωπές πληγές μου
ματώνουν τα φτερά που οδηγούν στο μέλλον.
Ξεχασμένα όνειρα μεταμορφώνονται
στη νυχτερνή ετούτη λάμψη.
Χορεύουν μπροστά μου
υπενθυμίζοντάς μου το ανέφικτο.
Μαζί με τις παιδικές μου επιθυμίες
γέρασε και η φαντασία μου.
Μάχες στην όχθη
της λίμνης των ευχών
για το μεγαλύτερο αντίτιμο.
Μα είναι το άρωμα της θερινής νύχτας
αυτό που δυσκολεύει
τα βήματα προς το τέρμα.
Θύμησες ατελείωτων ωρών
-κάτω απ' το ζεστό φως του σκοταδιού
καθώς οι αισθήσεις
ενώνονταν σε μία, την υπέρτατη-
με μαγεύουν.
Ασήκωτο το κάλυμμα της στάχτης.
Μια παθιασμένη ευχή
καλπάζει προς τη λήθη.
Ρίχνω τα μυστικά μου
στη φωτιά
μην έχοντας κάπου
να τ' ακουμπήσω.

5 σχόλια:

Ανώνυμος είπε...

...για όλο αυτό ...αυτά...
η"έλλειψη"είναι κάτι πολύ λίγο...


Το μελαγχωλίκο σου πάει.
Είναι το στοιχείο σου.Τί άλλο να πω...

Ανώνυμος είπε...

Μάζεψε τα και έλα στη μάνα σου θα σε βοηθήσουμε και έμεις. Γιατί δεν έλεγες τίποτα τόσο καιρό?

Ο άνθρωπος έχει πρόβλημα και το πενάκι λέει ότι του πάει.Ρε το παιδί πονάει.

Penaki μη λες τίποτα άλλο, ανυπομονούμε όλοι να τελειώσει το μελανάκι σου. Τι κάνει ένα penaki όταν τελειώσει το μελανάκι του?

Θα το διαβάσει ο poemius και θα μελαγχολίσει πάλι.

poemius είπε...

penaki, πάλι με κατάλαβες. Τον τίτλο τον "έκοψα" τελευταία στιγμή. Είχε και κάτι ακόμα... που ίσως να τον στήριζε πιο γερά. Τώρα όμως δεν πειράζει. Όπως θα έλεγε και ο Λέτος, το πήρε το ποτάμι.

poemius είπε...

Λέτο, καλά είμαι τώρα. Μην ανησυχήσεις τη μάνα μου. Θα το ξεπεράσω.Απλώς επηρεάστηκα λίγο από τους ΕΜΟ.

psarog είπε...

ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ!